صفحه اول صفحه دوم چت مستقیم وبلاگ اوسی ها راهنمای سایت آپارات گپ تلگرام
توضیحات سایت
برای ورود به هر بخش فقط کافیه روی همون حلقه ای که نوشته "ورود" کلیک کنید و یا روی ادامه ی مطلب بزنید
مرورگر پیشنهادی برای این سایت "فایرفاکس" هست
توی اون بخش عضویت سریع که چند باکس پایینتره اگه شماره موبایل و ایمیل رو هم یه چیز الکی زدید زدید. مهم نیست
راهنمای سایت که اون بالاست رو حتما بخونین
قبل از پرسیدن هر سوالی، اول بخش سوالات متداول از صفحه اصلی رو کامل چک کنین
آمار کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 104
کل نظرات : 2882

آمار بازدید
بازديد امروز : 291 نفر
بارديد ديروز : 2,115 نفر
بازديد هفته : 4,206 نفر
بازديد ماه : 291 نفر
بازديد سال : 345,449 نفر
بازديد کلي : 3,360,760 نفر

وضیعت آنلاین
افراد آنلاین : 6 نفر
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نظرسنجی
صرفا یه نظرسنجی ساده برای اینکه ببینم کدوم کاراکتر بینتون محبوبتره
نحوه ی اجرای بازی ها با مبدل ،

توی این ویدیو همونطور که مشخصه، آموزش کامل راه اندازی مبدل کامپیوتر به همراه اجرای بازی سونیک مانیا پلاس، روی اندروید داده شده (صدای بازی تقریبا سالمه ولی نشد که صداش رو هم توی ویدیو ضبط کنم)

پس لطفا قبل از هرکاری، با دقت نگاهش کنید

برای نمایش لینک های دانلود، به ادامه ی مطلب برید

***این نسخه قدیمی مبدل هستش.

نسخه جدیدتر که ویدیوش هم هست پایینتره! بر اساس همون پیش برین!***

 

و توضیح خاصی نمونده به جز 4 تا نکته:

1.اگه فایل نصبی بازی سونیک مانیا که شما از قبل دارید، روی گوشیتون جواب نمیده، میتونید نسخه ی کم حجمش رو از اینجا دانلود و نصب کنید

اگه احیانا دنبال دانلود و نصب سونیک مانیا روی اندروید هستین، این پست رو کلا بیخیال بشید و برید سراغ این ویدیو که پورت اندروید این بازی رو توسط طرفدارا داده.

(مگر اینکه اجرا شدن اون تعداد معدود مودی که روش نمیان و یا فن گیمای پایین صفحه براتون مهم باشه)

 2.با نگه داشتن دستتون روی بازی (همون حالت کلیک راست) و انتخاب گزینه ی Create Link میتونید بازی رو به صفحه ی اصلی مبدل اضافه کنید و از همونجا هم اجراش کنید

3.از توی منوی اصلی مبدل، با ورود به گزینه ی Install New میتونید برنامه و بازی های دیگه رو از داخل خود مبدل دانلود و نصب کنید 

4. اونایی که صفحه ی بازیشون (سونیک مانیا) سیاهه، این فایل رو توی پوشه ی بازی اصلیشون بریزن (جایگزین فایل هم اسمش کنن) و بعد دوباره از اول بازی رو اجرا کنن

  

دانلود آخرین نسخه بازی سونیک مانیا که روی این مبدل تست شده

(211.3MB)

 

دانلود فایل مبدل Exagear + دیتا به صورت فشرده 

(لینک کمکی)

(220.3MB)

 

دانلود پک نرم افزار های گرافیکی لازم برای بازی

(131.1MB)

 

دانلود برنامه ی گیم پد از فروشگاه گوگل (هم گیم پد هم کیبورد کامپیوتر!)

(1MB) 

 

دانلود یه برنامه دیگه برنامه گیم پد به اسم GameKeyboard +

(308KB)(کمکی)

 

دانلود فایل rsdk Unpaker (اختیاری _ فایل کمکی برای راه اندازی مود طبق روش توی ویدیو)

(19.3KB)

 

و دوباره تاکید میکنم که اولا:

حواستون به حداقل سیستم مورد نیاز باشه

RAM:3GB

Android: 4.0.3

x64 BIT

دوما:

تمام این سه فایل رو باید برای اجرای مبدل و بازی داشته باشید و طبق ویدیو نصبشون کرده باشید

سوما:

اگه مبدل براتون اجرا نمیشه، اول چک کنید که حتما دیتا رو توی پوشه ی Android/OBB ریخته باشید (ممکنه خود به خود پاک شده باشه!)

و بعدش اگه بازم درست نشد، زبان گوشیتون رو انگلیسی کنید و دوباره مبدل رو اجرا کنید

چهارما:

حواستون باشه که هرگوشی، یه ظرفیت و حد تحملی برای خودش داره، پس لطفا توقع اجرای بازی های سنگین کامپیوتر رو، روی گوشیتون نداشته باشید

 

نسخه آپدیت مبدل


1. توضیحات این ویدیو کامله پس خواهشا قبل از هرکاری حتما کامل ببینینش

2. حداقل سیستم مثل نسخه قبلیه با این تفاوت که اینجا حداقل اندروید 7 هستش

3. حتما حتما کرک رو یادتون باشه بریزین! چندین بار مشاهده شده که همین دوستانی که ویدیو دادن کرک رو خیلی راحت جا انداخته بودن

4. توی این مبدل فقط گزینه کپی/copy کار میکنه و نه کات/Cut! (ممکنه برای شما این مشکل وجود نداشته باشه ولی بازم احتیاط کنین)

5. یادآوری میکنم اینجا هم انگلیسی کردن زبان گوشی لازمه و هم اینکه باید وسواس شدید سر مراحل اولین دفعه باز کردن مبدل به خرج بدین وگرنه صفحه سیاه میاد و باید دوباره بزنین!

 

دانلود مبدل + دیتا

(720MB)

 

دانلود فایل فیکس بازی در صورت وجود مشکل

 

دانلود برنامه .NET freamwork مخصوص این مبدل

(198.7MB) (موثر روی سرعت بازی)

 

دانلود Direct X11 مخصوص این مبدل*

(8.9MB)

*اگه یه بازی مثل سونیک جنریشنز رو نصب دارین، به هیچ وجه اینو نصب نکنین

(چون خودش از قبل یکی نصب میکنه و اگرم نکنه این فقط کار رو بدتر میکنه)

و یا اگه مجبور شدین، یکی جدا براش بزنین!*

 

بازی های دیگه برای این مبدل (همه فن گیم و دمو)


با اینکه نسخه های نینتندو دی اس و جاوا به جای اینا (سونیک آنلیشد و کالرز) پیشنهاد میشه ولی بازم فن گیمای خوبین و به یه بار بازی کردنشون میارزن

Sonic 2006 2D

(هر سه پارت باید دانلود و استخراج بشن)

[مشاهده ی محیط]

 

 Sonic Unleashed 2D

(99.4MB)

[مشاهده ی محیط]

 

Sonic Colors 2D

(38MB)

[مشاهده ی محیط]

 

Sonic Generations 2D

(23.85MB)

[مشاهده ی محیط]

 

  Sonic Forces 2D

(نسخه سنگینتر هم موجود هست ولی گمون نکنم گوشیا بکشن)(148MB) 

[مشاهده ی محیط]

[نسخه ی کامل]

 

Sonic Frontiers 2D

(57.5MB)

 

 

در صورت مشکل داشتن هرکدوم از لینک ها، فورا اطلاع داده بشه

با تشکر


برچسب : سونیک , سونیک مانیا , sonic , sonic mania , exagear , pc emulator , مبدل کامپیوتر , کامپیوتر روی اندروید , مبدل کامپیوتر برای اندروید ,
[ دوشنبه 24 آذر 1399 ] [ 10:50 ] [ Neo Charmy ][ بازديد : 8321 ]
مطالب مرتبط
مطالب رندوم
آرکید زون تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400
بازی ها با ظاهر سونیکی تر! تاريخ : پنجشنبه 09 بهمن 1399
فیلم و انیمیشن های سونیک تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399
سوالات متداول تاريخ : چهارشنبه 19 آذر 1399
کمیک های سونیک! تاريخ : سه شنبه 01 مهر 1399
دانلود تمام بازی های سونیک برای کامپیوتر و موبایل !!! تاريخ : یکشنبه 23 شهریور 1399
آهنگ های سونیک! تاريخ : پنجشنبه 20 شهریور 1399
ارسال نظر برای اين مطلب
اين نظر توسط MmmmHD در تاريخ 1403/01/16 و 9:02 دقيقه ارسال شده است

سلام من تا اجرای همون صفحه ویندوز رفتم
ولی اون تنظیمات کیبورد رو نفهمیدم
دکمه های کیبورد رو انتخاب کرم مثل ویدیوت، بعد از اون تو ویدیوت یک صفحه پلاگین میاد که من نمیدونم چطور باید اون صفحه رو بیارم تا دسته رو کامل تنظیم کنم .
پاسخ : سلام
نسخه جدیده رو اگه میگی که چطوری منوش میاد که گفتم
سه تا انگشتت رو همزمان بزن روی صفحه برای منو
دو تا انگشت همزمان هم کیبورد عادی میاد

اين نظر توسط mehradgemar💙💙sonic در تاريخ 1402/11/12 و 20:32 دقيقه ارسال شده است

با سه گیگ و هفتصد مگ فضا دوباره تست کردم نشد.
در ضمن من اون کاراپد رو پاک نکردم کلا داده های برنامه رو از تنظیمات گوشیم پاک کردم
و اینکه انگلیسی us باشه یا uk مهمه؟؟؟؟
پاسخ : دفعه بعدی همونکار رو انجام بده
چون ممکنه چند دفعه مثلا لازم بشه
و لطفا رفتی توش حتی یه تاچم روی صفحه نزن
ممکنه در همین حد حساس باشه
و نه فکر نمیکنم اون uk یا us مهم باشه

اين نظر توسط mehradgemar💙💙sonic در تاريخ 1402/11/12 و 19:03 دقيقه ارسال شده است

کردم نشد زبان هم درست
پاسخ : این یهو پریدنه همیشه مشکلش یا از زبانه، یا کم بودن حافظه و یا کراپتد شدن همین به اصطلاح ماشین مجازیه که گفتم جاش پاکش کنی و یکی دیگه بزنی (و یا مثلا پایین بودن سیستم که برای تو یادمه نبود)
از این چهار تا خارج نیست

اين نظر توسط mehradgemar💙💙sonic در تاريخ 1402/11/06 و 15:18 دقيقه ارسال شده است

سلام برای اپدیت مبدل همون جایی که توی تایم03:57 گفتی رفتم دفعه اول یه ثانیه آموزش مبدل رو نشون داد بعد
فکر کنم پرید بیرون از مبدل دوباره برگشت بعدش دوباره میزنم یه ثانیه صفحه کج میشه دوباره برمیگرده
پاسخ : اگه زبان گوشیت رو انگلیسی کردی و بازم نشده اون به اصطلاح ماشین مجازیه رو از اول بزن

اين نظر توسط محمد عرفان در تاريخ 1402/09/19 و 16:39 دقيقه ارسال شده است

باشه ممنونم بابت توضیحت خسته هم نباشی
پاسخ : خواهش
سلامت باشی

اين نظر توسط محمد عرفان در تاريخ 1402/09/19 و 14:44 دقيقه ارسال شده است

مال نسخه اول و توی اپلیکیشن مگا ارور میده برم نسخه اپدیت شده الان؟
پاسخ : لینکش سالمه
اگه وسط دانلود اروری بده خودش خود به خود تلاش به ادامه دوبارش میکنه
مدیا فایرم که یه روز فیلتره یه روز نیست
تکلیفشون با خودشون مشخص نیست هنوز
و اینکه اگه حداقل اندروید رو داری پس برو همون آپدیت

اين نظر توسط محمد عرفان قیومی در تاريخ 1402/09/11 و 16:43 دقيقه ارسال شده است

سلام چارمی خسته نباشی میگم پک نرم افزار های گرافیکی رو که دارم دانلود میکنم ارور میده چرا؟
پاسخ : سلام
کدومشون و روی کدوم نسخه؟

اين نظر توسط Guest در تاريخ 1402/08/26 و 20:52 دقيقه ارسال شده است

به خاطر اینکه سایت شما رو منبع معتبر تری می‌دونم نصبت به جای دیگه
پاسخ : من اون نسخه اندروید رو تایید کردم که لینکشو اینجا دادم
پورته و ریختنش هم به راحتی ریختن یه بازی دیتا داره

اين نظر توسط Guest در تاريخ 1402/08/26 و 16:35 دقيقه ارسال شده است

من می‌خوام سونیک مانیا پلاس رو نصب رو گوشی تا الان خود برنامه رو نصب کردم و پک گرافیک و خود بازی و راستی برای تو یه پوشه بود به اسم sonic mania+graphic pack اما برای من اینا دوتا پوشه جداست یکی فایل بازی که تو شبیه ساز عکس خود سونیک روشه یکی دیگه هم گرافیک پک که شبیه ساز اصلاً بازش نمیکنه
پاسخ : چی باعث شد که خود پورت اندرویدش رو نریزی و با مبدل بری؟
وقتی که دردسرش کمتره و حتی مود هم میخوره (حالا یه سریاشون)

اين نظر توسط Guest در تاريخ 1402/08/26 و 12:22 دقيقه ارسال شده است

آقا من هر کاری کردم توی شبیه ساز نتونستم پک گرافیک رو باز کنم بعد به جای باز کردن فایل رفتم استخراج کردم ولی نتونستم تو درایو c یا خود فایل بازی کپی کنمشون در واقع اصلاً نتونستم کپی کنم
پاسخ : 1. استخراج در هر صورت از گوشی انجام میشه چون مبدل نمیتونه این کار رو انجام بده پس این هیچ
2. محض یادآوری بازم میگم گزینه کپی فقط کار میکنه و نه کات
3. از اول بگو چی رو دقیقا میخوای اجرا کنی؟
و تا الان چیکارا کردی


کد امنیتی رفرش

درباره سایت

به اِگمن لند التیمیت خوش اومدید! یه اَبَر وبلاگ، مرجع و کلکسیون کامل از تمام بازی، مبدل، بازی ساز، مود (ماد)، فن گیم، کمیک، آهنگ، سیو بازی و هرچیزی که مربوط به اون جوجه تیغی آبی بشه!
آخرین تغییرات
چیت کد های بازی های 3DS با مبدل سیترا به بخش مربوطشون اضافه شدن
سونیک 4 اپیزود 1 در آرکید زون حالا روی اندروید هم قابل اجراست (فقط کشاتون رو پاک کنین تا بیاد)
بازی های آنلاین با مبدل Melon DS فعلا کار نمیکنن و به محض درست شدنشون همینجا اطلاع رسانی میشه
آرشيو
جست و جو